Conform unui comunicat de presă remis ecopolitic.ro, partener media al evenimentului, Târgul de Turism al României I (TTR) a ajuns la cea de-a 41-a ediţie și se desfășoară în perioada 21 – 24 februarie, concomitent cu ROMHOTEL – Expoziția internațională de echipamente, mobilier și dotări pentru hoteluri și restaurante – în Pavilioanele B1 și B2 din Centrul Expozițional ROMEXPO.
Târgul de Turism al României I reunește 330 de mari companii și expune cele mai avantajoase oferte pentru pasionații de turism cultural, turism de tratament, rural sau de business, dar și pentru cei care îndrăgesc croazierele, destinațiile exotice și turismul de aventură.
Gradul de internaţionalizare a celei de-a 41-a ediții a Târgului de Turism al României I este de 22%, 15 ţări își prezintă zonele şi obiectivele turistice: Bulgaria, Chile, Congo, Croația, Grecia, Ungaria, Israel, Macedonia, Moldova, Palestina, Portugalia, România, Rusia, Spania și Turcia.
Menționăm că anul acesta și-au anunțat participarea oficială următoarele țări: Bulgaria, Grecia, Israel, Macedonia, Moldova, Palestina, Africa de Sud.
Ca în fiecare an, promovarea turismului românesc este o componentă esențială a TTR I. Astfel, ROMEXPO și-a îndreptat din nou atenția spre iubitorii de vacanțe autohtone, în cadrul târgului fiind prezente oficii şi administraţii locale şi regionale care prezintă obiectivele turistice din zonele de care aparțin.
Ediția de primăvară 2019 a TTR I vine în întâmpinarea vizitatorilor cu pachete turistice pentru litoralul românesc, grecesc sau bulgăresc, oferte pentru petrecerea Sărbătorilor Pascale sau a concediului de 1 Mai, dar şi reduceri pentru destinaţii exotice din ce în ce mai vizitate de români.
Astfel, vizitatorii vor găsi la Târgul de Turism al României I:
- pachete turistice avantajoase, potrivite oricărui buget sau tip de călătorie (recreațională, de afaceri, individuală, de grup, excursie sau sejur);
- pachete cu reduceri considerabile la călătoriile către destinații exotice, fie cele frecventate des de români, fie unele mai puțin promovate și cunoscute de către public;
- gadget-uri și accesorii utile, unice, moderne și adaptabile în funcție de tipul și scopul călătoriilor;
- oferte și evenimente de promovare a diferitelor destinații românești, montane sau de pe litoralul Mării Negre, precum și a agroturismului românesc;
- pachete de asigurări de călătorie și alte servicii complementare.
În perioada 21 – 24 februarie, pe parcursul celui mai important eveniment de turism al primăverii, au loc o serie de activități conexe de impact pentru industria turistică. Dintre ele amintim:
- Conferinţa „Forța de MUNCĂ în turismul românesc. Cauze și Soluții”. Aceasta se desfășoară în cea de-a treia zi de manifestare, având ca subiect de dezbatere lipsa forței de muncă și ca scop depistarea cauzelor acestei probleme existente în turism;
- Ziua internațională a ghidului de turism, organizată de Federația Națională a ghizilor de turism din România;
- Cariere în Business și Turism, organizată de ASE București;
- Seminarul „Parteneriat public-privat pentru dezvoltarea turismului balnear românesc”, organizat de Organizația Patronală a Turismului Balnear din România
Programul integral al manifestărilor conexe poate fi consultat aici: www.targuldeturism.ro/manifestari-conexe/
TÂRGUL DE TURISM AL ROMÂNIEI este organizat de ROMEXPO, bianual, primăvara şi toamna, împreună cu Camerele de Comerţ şi Industrie din România, în parteneriat strategic cu Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism din România (ANAT ) şi în parteneriat cu: Organizaţia Patronală a Turismului Balnear din România (OPTBR), Federaţia Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR), Asociaţia Naţionalî de Turism Rural, Ecologic şi Cultural (ANTREC).
TÂRGUL DE TURISM AL ROMÂNIEI I se desfășoară concomitent cu ROMHOTEL – Expoziţia Internaţională de echipamente, mobilier şi dotări pentru hoteluri şi restaurante, cea mai importantă manifestare pentru industria ospitalităţii.
Timp de patru zile, un număr mare de expozanți își prezintă ofertele de produse şi servicii specifice pieţei de horeca, precum şi noutăţile apărute în acest domeniu.
Prin participarea la ROMHOTEL, companiile româneşti au posibilitatea de a-și promova soluţiile dedicate jucătorilor de pe piaţa de horeca, prin stabilirea unor relaţii comerciale cu producători şi distribuitori naţionali şi internaţionali.
La manifestare și-au anunțat prezența oameni de afaceri din domeniul horeca lanțuri de retail, distribuitori, reprezentanții magazinelor cu comerț specific; arhitecți și designeri.
Tematica ediției din 2019:
- echipamente specifice, dotări, mobilier și accesorii pentru structurile de primire, unitățile de alimentație publică, catering, fast-food;
- produse, echipamente și accesorii pentru întreținerea curațeniei și igienei pentru hoteluri și restaurant;
- siguranță, securitate și echipamente electronice pentru structurile de primire și unitățile de alimentație publică.
Astfel, expoziția pune la dispoziția vizitatorilor soluţii dedicate amenajării şi dotării hotelurilor, restaurantelor, cafenelelor şi barurilor, cum ar fi: mobilier, decoraţiuni şi accesorii pentru structurile de primire, unităţile de alimentaţie publică, catering, fast-food;
Nu lipsesc nici echipamentele profesionale recent apărute în acest sector: de pregătire, servire și depozitarea a preparatelor culinare și a băuturilor; de producere, direct în unitate, a apei plate și a celei carbogazoase; de asigurare a igienei şi curăţeniei; de întreţinere a reţelelor electrice şi de încălzire a acestor incinte, etc.
Manifestările conexe desfășurate la această ediție ROMHOTEL se împart în două categorii și au loc în fiecare zi a expoziției: Ateliere culinare și demonstrații și Conferințe de interes adresate specialiștilor.
Chef Florin Cârnicianu și Chef Cătălin Constantin, împreună cu Atelierele Ilbah Studio, vor susține numeroase ateliere culinare.
Horecca School organizează conferințe legate de programe educaționale profesionale din domeniul Horeca și demonstrații culinare avangardiste susținute de traineri profesioniști din cadrul Horeca School.
Barmania organizează workshop-urile: Cocktailuri Classice – Profit cu poveste; Tiki Cocktails; Healthy Nonalcoholic Drinks; Tehnici inovative de preparare a băuturilor și conferințele: Clienți fericiți – Bar de succes – Profit; Angajați profesioniști vs sezonieri.
De asemenea, vor susține, zilnic, show-uri unde vor prezenta prepararea unor cocktail-uri.
UAUIM organizează o expoziție, în cadrul propriului stand, denumită Expoziția Proiectelor de Hotel a studenților arhitecți din anul de studiu IV .
Găsiți aici lista completă a manifestărilor conexe:https://www.romhotel.ro/manifestari-conexe/
Program de vizitare TTR I și ROMHOTEL:
21-23 februarie 2019: între orele 10:00 – 18:00;
24 februarie 2019: între orele 10:00 – 16:00.
Pavilioanele: B1 și B2.
Bilet intrare: 20 de lei;
Copiii sub 7 ani, persoanele cu dizabilități și persoanele instituționalizate beneficiază de intrare gratuită.
Acces:
Pietonal: Porțile A, B, C si D, cu intrare dinspre: Piața Presei Libere, Bulevardul Expoziției și Strada Parcului;
Auto: Porțile B, C si D, cu intrare dinspre: Bulevardul Expoziției și Strada Parcului.
Tarif parcare: 5 lei/oră.
Informații suplimentare despre cele două evenimente se regăsesc pe: www.targuldeturism.ro și www.romhotel.ro
sursa: ROMEXPO