„Se întâmplă treburi ciudate! De la AVANGARDE nu se mai comunică rezultate parțiale nici măcar beneficiarilor, iar partidele tac. La 15.00 nu erau schimbări de ierarhii, AUR crește, UDMR în pericol!” (solidnews.ro)

„Faptul neobișnuit că există doar un singur exit-poll, realizat de către AVANGARDE (CURS e alăturat doar pentru credibilizare), a crescut mult presiunea, și nu se mai comunică în ultimele 3 ore rezultate parțiale nici măcar beneficiarilor din mass-media ai raportării. Marius Pieleanu, șeful AVANGARDE, ca să se scuze pentru necomunicare, a dat o declarație publică greu de încadrat dpdv profesional, vorbind despre spirala tăcerii ca fiind un eveniment neprevăzut, în condițiile în care se manifestă la fiecare rând de alegeri”, scrie solidnews.ro.
„Proba AVANGARDE va fi deseară la orele 22.00, vă reamintim că la alegerile locale din 2020 institutul a comis erori uriașe în raportările de la Sectorul 1 și Municipiul București, ce au devenit vizibile doar după numărarea voturilor. La 22.00 vor mai fi disponibile sondajele SOCIOPOL, realizat pentru RTV, respectiv INSOMAR, pentru REALITATEA PLUS, ambele fiind realizate de-a lungul zilei.
La orele 15.00 ierarhia pentru europarlamentare era aceeași, cu PSD-PNL distanțându-se la 51%, AUR la 21%, ADU 11%, SOS 6%, UDMR 4%.
La București, tot la orele 15.00, Firea mai avea 2 puncte în avantaj față de Nicușor Dan, 37%, respectiv 35%, pe locul 3 Piedone cu 13%, urmat de Burduja cu 11%. La Sectorul 1 e raportat George Tuță cu 2 procente în fața lui Clotilde Armand, 28%, respectiv 26%, iar la Sectorul 2 Rareș Hopincă îl conduce pe Radu Mihaiu cu 4 puncte, 32%, respectiv 28%.
De notat că diaspora nu prea votează în 2024, la orele 15.00 votaseră doar 120000, față de 150000 în 2019, fapt ce reflectă dezamăgirea sugerată de mesajele transmise în ultimele zile.
Mesajele despre scoruri venite pe surse de la partide în ultimele ore nu sunt credibile, deoarece sursa lor era tot AVANGARDE, care a intrat în ”silentio stampa”. Motivul să fie madam Kavalec?!”, notează solidnews.ro.

SHARE

URMĂREȘTE-NE PE

Campanii publicitare
    sales banner

Articole Similare