Sibiul, Timișoara și Oradea, cele trei destinații turistice din România, se promovează împreună, într-un stand amenajat la Târgul de turism care are loc zilele acestea la Viena (Austria), informează un comunicat de presă al Primăriei sibiene.
Potrivit sursei citate, destinația turistică Sibiu este prezentată în aceste zile la Târgul de turism de la Viena de către Asociația Județeană de Turism Sibiu (AJTS), în colaborare cu Primăria Sibiu, într-un stand amenajat împreună cu alte două orașe turistice din România – Timișoara și Oradea.
”Cele 3 orașe, destinații turistice apreciate, împart costurile amenajării standului la acest important eveniment dedicat atât publicului larg în căutare de vacanțe, cât și specialiștilor în domeniu. Un reprezentant al AJTS și unul al Primăriei Sibiu vor promova până în 19 ianuarie tot ceea ce destinația noastră are de oferit unui oaspete, atât Municipiul Sibiu, cât și împrejurimile, și vor răspunde întrebărilor celor interesați. În primele două zile ale târgului, în standul situat în hala C (C0807), atmosfera a fost una animată, fiind vizitat de un număr mare de persoane. Referitor la Sibiu, acestea au întrebat despre posibilitățile de transport și cazare, despre experiențele oferite în locație și evenimentele orașului, inclusiv despre Festivalul Internațional de Teatru Sibiu”, se arată în comunicatul de presă.
Târgul de turism de la Viena are loc în perioada 16 – 19 ianuarie, la ediția din 2024 fiind vizitat de peste 300.000 de persoane.
Oradea se promovează până duminică și la ”cel mai mare târg de turism din Scandinavia, Matka Nordic Travel Fair”, care reunește anual peste 800 de expozanți și atrage peste 50.000 de vizitatori, dintre care o mare parte sunt agenții de turism, operatori de călătorii și presă de specialitate, a anunțat, tot printr-un comunicat de presă, Visit Oradea.
”În contextul conectivității aeriene cu țările nordice, prin LOT Polish Airlines, participarea noastră la Târgul de turism din Helsinki vine ca o oportunitate strategică de a atrage turiști finlandezi și scandinavi, facilitând accesul acestora către Oradea prin zborurile operate de LOT, cu escală la Varșovia. Această prezență ne permite să promovăm destinația într-un mod direct și eficient, consolidând poziția orașului pe piața nordică”, a declarat directorul general al Visit Oradea, Alexandru Chira.
Sursa: AGERPRES