Sondaj aprilie: PNL în creștere, AUR în scădere comparativ cu sondajul din luna martie

Noul sondaj INSCOP, realizat în luna aprilie, arată că PNL înregistrează o creștere importantă în intenția de vot la 26.7% – faţă de 25.6%. PSD a ajuns la 28.4% – faţă de 30.6%, iar AUR înregistrează o scădere semnificativă și ajunge la 14.4% AUR – faţă de 17.4% în sondajul de luna trecută.

PNL urcă așadar cu pași repezi la capitolul intenție de vot la alegerile pentru consiliile locale, fapt ce confirmă trendul ultimilor runde de alegeri, în care PNL și-a arătat forța administrațiilor locale și a insistat pe stabilitate.

Așa cum precizează liberalii, pentru alegători cântăresc mai greu investițiile care au creat locuri de muncă și atragerea banilor europeni la care sunt campioni, bani care au schimbat cu adevărat comunitățile și au crescut considerabil nivelul de trai.

Contrar așteptărilor, AUR înregistrează procente tot mai mici, ceea ce dovedește că nu cel mai agresiv crește în sondaje, că nu circul și scandalul pe rețelele sociale aduc voturi. Degringolada din partidul lui Simion se vede și din banca electoratului care taxează dur lipsa de seriozitate a celor din AUR, mai ales la nivel local unde oferta electorală este formată în multe localități din oameni cu probleme penale sau refuzați de formațiunile politice din care provin.

PNL mizează pe 9 iunie pe succesul administrațiilor locale, pe cei care au construit temeinic stabilitate, carte care se dovedește câștigătoare.

Conform sondajului INSCOP, aproape un sfert dintre subiecţi consideră că prioritatea viitorului primar trebuie să fie crearea de locuri de muncă şi atragerea de investitori.

”În ceea ce priveşte agenda locală, majoritatea românilor sunt interesaţi de crearea de locuri de muncă, atragerea de investitori în localităţile lor, construirea de spitale, dispensare, şcoli, grădiniţe, creşe şi abia apoi de infrastructura rutieră şi utilităţi. Este o viziune matură a unei populaţii care începe să înţeleagă în mod corect ordinea priorităţilor pentru o dezvoltare sustenabilă, echilibrată şi o calitate a vieţii îmbunătăţită”, afirmă Remus Ştefureac, director INSCOP Research.

SHARE

URMĂREȘTE-NE PE

Campanii publicitare
    sales banner

Articole Similare