Stadiul lucrărilor pe marile proiecte de infrastructură ale țării

Membrii Asociației Pro Infrastructura consideră că CNAIR și firmele câștigătoare s-au pus treabă încă din primele zile ale noului an. Imagini din drone demonstrează și stadiul lucrărilor.

„Așa că tragem speranțe că turcii de la Alsim Alarko vor reuși să se regrupeze și să-și concentreze eforturile pe sectoarele care le-au rămas de executat, după ce în penultima zi din 2023 au deschis tronsonul DN6-DN5.

La cum arată momentan lucrurile, este fezabil să circulăm între DN5 și DN4 în luna martie și din DN4 până în A2 în mai-iunie, adică la vreo 8-9 luni întârziere față de termenul contractual, octombrie 2023.
Inaugurarea la sfârșit de mai sau început de iunie 2024, înainte de sezonul estival, ar fi o gură de oxigen la propriu și la figurat atât pentru bucureșteni, mai ales dacă folosesc sau intersectează DNCB des, cât și pentru cei aflați în tranzit regional și de lung parcurs.”
treabă încă din primele zile ale noului an. Așa că tragem speranțe că turcii de la Alsim Alarko vor reuși să se regrupeze și să-și concentreze eforturile pe sectoarele care le-au rămas de executat, după ce în penultima zi din 2023 au deschis tronsonul DN6-DN5.
La cum arată momentan lucrurile, este fezabil să circulăm între DN5 și DN4 în luna martie și din DN4 până în A2 în mai-iunie, adică la vreo 8-9 luni întârziere față de termenul contractual, octombrie 2023.
Inaugurarea la sfârșit de mai sau început de iunie 2024, înainte de sezonul estival, ar fi o gură de oxigen la propriu și la figurat atât pentru bucureșteni, mai ales dacă folosesc sau intersectează DNCB des, cât și pentru cei aflați în tranzit regional și de lung parcurs.”, spun membrii asociației.

SHARE

URMĂREȘTE-NE PE

Campanii publicitare
    sales banner

Articole Similare