Un număr de 88% dintre membrii Generaţiei Z (tinerii născuţi aproximativ între anii 1995-2003) din România afirmă că pandemia i-a determinat să acţioneze pentru a-şi îmbunătăţi viaţa proprie, în timp ce media globală a membrilor Generaţiei Z care răspund similar se situează la 70%, potrivit rezultatelor studiului Deloitte Global Millennial and Gen Z Survey, publicat miercuri de Deloitte România, potrivit Agerpres.
Procentul membrilor Generaţiei Z din România care afirmă că pandemia i-a determinat să acţioneze pentru a îmbunătăţi viaţa comunităţii din care fac parte este de 78%.
În ceea ce priveşte membrii generaţiei milenialilor (persoanele născute aproximativ între 1983-1994), un număr de 80% dintre românii din acest grup de vârstă declară că pandemia i-a determinat să acţioneze pentru a-şi îmbunătăţi viaţa proprie, în timp ce media globală a membrilor generaţiei milenialilor care răspund similar se situează la 71%.
Procentul membrilor generaţiei milenialilor din România care afirmă că pandemia i-a determinat să acţioneze pentru a îmbunătăţi viaţa comunităţii din care fac parte este de 68%.
În contextul pandemiei, 84% dintre tinerii români din ambele generaţii spun că au respectat recomandările autorităţilor în domeniul sănătăţii publice, cu peste 10% mai mult decât media globală a reprezentanţilor celor două generaţii care au răspuns similar.