Ţinutul mănăstirilor din Bucovina a câştigat Marele premiu ”Destinaţia anului 2023 în România”

Ţinutul mănăstirilor din Bucovina a câştigat în acest an Marele premiu ”Destinaţia anului 2023 în România”, competiţie la care s-au înregistrat peste 300.000 de voturi din partea publicului, transmite News.ro. 

 

Potrivit unui comunicat de presă transmis, vineri, de Ministerul Turismului, Ţinutul mănăstirilor din Bucovina este marele câştigător al celei de-a treia ediţii a competiţiei Destinaţia Anului.

Premiile pentru cele nouă categorii au fost acordate în cadrul unei gale organizate la Palatul Culturii din Iaşi.

Cele 9 categorii ale competiţiei şi câştigătorii acestora sunt:

– Atracţii Cultural-Educative: Palatul Culturii – Iaşi;

 

– Oraşe care inspiră: Braşov;

– Comori naturale: Ţara Haţegului;

– Tărâmuri cu istorie şi tradiţie: Ţinutul mănăstirilor din Bucovina;

– Staţiuni turistice: Mamaia;

– Parcuri de distracţie şi aventură: Dino Park Râşnov;

– Resort-uri: Green Village Resort;

– Boutique: Pleiada Boutique Hotel;

– Experienţe Gastronomice: Valea Verde Retreat.

Totodată, au fost acordate şi alte 4 premii bonus. Unul dintre acestea, pentru categoria ”obiectivul turistic al anului”, a fost înmânat de secretarul de stat Tudoriţa Lungu.

”Într-o seară de neuitat la Palatul Culturii din Iaşi, Gala destinaţia anului a reunit profesioniştii turismului românesc, evidenţiind pasiunea, creativitatea şi determinarea fiecăruia dintre cei implicaţi. Felicit iniţiatorii acestui proiect, organizatorii evenimentului şi, în numele Ministerului Antreprenoriatului şi Turismului, îmi exprim recunoştinţa pentru toţi cei nominalizaţi, pentru angajamentul lor faţă de excelenţă în domeniul turismului, dar şi pentru entuziasmul si inventivitatea lor. Ei sunt un exemplu de urmat, susţinând dezvoltarea turismului românesc şi inspirând mândrie şi apreciere pentru frumuseţea şi moştenirea României, captivând vizitatorii din lumea întreagă”, a declarat Tudoriţa Lungu.

Marele premiu ”Destinaţia anului 2023 în România”: Ţinutul mănăstirilor din Bucovina;

Obiectivul turistic al anului: Castelul Bran;

Cea mai bună promovare: la egalitate Valea Verde, Ţara Făgăraşului, Timişoara;

Destinaţii în ascensiune: Eco-Maramureş.

”Mulţumesc Ministerului Antreprenoriatului şi Turismului pentru sprijinul acordat în dezvoltarea proiectului şi competiţiei turistice Destinaţia Anului. Prin implicarea şi sprijinul constant, ministerul a arătat o atenţie deosebită pentru dezvoltarea turismului şi pentru promovarea destinaţiilor turistice unice din România. Prin intermediul acestui proiect, am identificat şi promovat destinaţii turistice care aduc un plus de valoare turismului românesc şi contribuie la dezvoltarea economică şi socială a regiunilor respective. Vom continua să colaborăm cu Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului pentru a promova România ca destinaţie turistică de top, cu branduri turistice remarcabile”, a declarat Mihai Bârsan, dezvoltator Destinaţia Anului.

În calitate de câştigător al competiţiei Destinaţia Anului, ediţia a II-a, municipiul Iaşi a găzduit anul acesta gala pentru decernarea premiilor. Alături de Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului, parteneri ai acestei iniţiative au fost Alianţa Pentru Turism, Institutul Oraşelor Vizionare (IOV), Asociaţia Cred în România, Federaţia Industriei Hoteliere din România (FIHR), Federaţia Asociatiilor de Promovare Turistică din România (FAPT), RoBoost, Urlaub in Rumänien, Academia de Studii Economice Bucureşti, Asociaţia Gastro Local şi Asociaţia de Ecoturism din România (AER).

La cea de a III-a ediţie a competiţiei Destinaţia Anului, 60 de finalişti au concurat pentru unul dintre premiile acordate în cele 9 categorii principale, plus premiile speciale. Fiecare destinaţie înscrisă a primit un punctaj bazat pe voturile publicului, votul acordat de un juriu format din peste 100 de specialişti în turism şi comunicare şi rezultatele unui studiu sociologic.

Potrivit sursei citate, s-au înregistrat peste 300.000 de voturi din partea publicului, iar peste 3.000 de români şi-au exprimat intenţiile de vizitare a destinaţiilor înscrise, în cadrul Cercetării Sociologice Destinaţii Vizionare.

SHARE

URMĂREȘTE-NE PE

Campanii publicitare
    sales banner

Articole Similare