Un pensionar a fost amendat la Lidl pentru că a cheltuit…prea puţin

Un client al supermarketului Lidl a fost amendat pentru că a cheltuit prea puțini bani în magazin, scrie dcnews.ro.

În Germania, la un supermarket Lidl, un client a fost amendat pentru că a cheltuit prea puțini bani în magazin. Acesta a cumpărat produse în valoare de doar 34 de euro, notează Știri de Cluj.

Se pare că în Germania există o strictețe mare legată de timpul de staționare al clienților, iar pensionarul respectiv a fost ghinionist. El a staționat 39 de minute, dar a cumpărat produse de doar 34 de euro. Deși parcarea ar fi gratuită pentru 90 de minute, în cazul respectivului client nu s-a aplicat regula, iar reprezentanții supermarketului dau vina pe firma de pază colaboratoare, Parkpoint.

Parcarea gratuită se aplica dacă pensionarul ar fi cumpărat produse în valoare de 50 sau 100 de euro. Pentru că a cheltuit mai puțin a trebuit să achite pentru timpul de staționare. Potrivit reprezentanților Lidl, firma Parkpoint are costuri mari. Astfel, sunt nevoiți să taxeze clienții care cumpără prea puțin.

Aceasta nu este singura întâmplare de acest fel petrecută într-o parcare Lidl. Karen Grant, o femeie în vârstă de 50 de ani, a mers să facă mai multe cumpărături de la un supermarket din orașul Birmingham, Regatul Unit. Ea a fost amendată pentru că a depășit cu doar 10 minute timpul de staționare alocat.

„Amenzi ridicole de parcare la Lidl. Pentru toți rezidenții din Bromborough care fac cumpărături la noul Lidl, să fie conștienți de ele. Acum câteva săptămâni mi-am făcut cumpărăturile săptămânale la noul Lidl din Bromborough, am cheltuit 194,05 lire sterline și am petrecut 1 oră și 41 de minute făcând asta.

Limita de parcare se pare că este de 1 oră 30 și am primit un anunț de taxă de parcare de 90 GBP… Nu mă voi întoarce!“, a spus Karen Grant, potrivit Birminghammail.co.uk.

Cei de la Lidl au spus că sistemul a fost implementat așa pentru a fi locuri de pacare.

„Sistemele noastre de gestionare a parcărilor sunt în vigoare pentru a asigura disponibilitatea locurilor de parcare pentru clienții noștri și, prin urmare, este dezamăgitor când aflăm că un client autentic a primit o amendă.

În situația extrem de nefericită în care un client crede că a primit în mod greșit o taxă de parcare, l-am încuraja să ia legătura direct cu ParkingEye prin procesul de contestație și să explice situația în care se află. Acuzațiile pot fi investigate și, dacă este necesar, anulate, cât mai repede posibil“, a spus reprezentantul Lidl.

SHARE

URMĂREȘTE-NE PE

Campanii publicitare
    sales banner

Articole Similare