Consultare publică pentru alegerea culorilor pentru noile trenuri de la Alstom

Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) invită oamenii să participe la o consultare publică ce are ca scop alegerea variantei optime de culori pentru cele 20 de trenuri electrice de lung parcurs ce vor fi livrate de compania Alstom.

Demersul are loc în cadrul proiectului Achiziţia de material rulant nou – rame electrice destinate traficului inter-regional (RE-IR), finanţat din fonduri europene neramburabile şi de la bugetul de stat.

„Această achiziţie reprezintă un moment important pentru reînnoirea parcului de material rulant din România, fiind primul proiect de acest gen după aproape două decenii. ARF doreşte să consulte publicul călător care va beneficia de noile trenuri, ce vor fi distribuite operatorilor pe baza contractelor de servicii publice.

De aceea, aşteptăm opiniile dumneavoastră cu privire la combinaţia de culori cea mai potrivită, atât pentru designul exterior, cât şi pentru elemente de interior. Astfel, în perioada 15-24 iunie 2022, ARF vă pune la dispoziţie un chestionar care poate fi accesat la adresa https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfqpkxwv44QtRdCTUnFSaas4RiXAEqjQs4BYgEngvRA2Rj8rw/viewform.

Modelul pentru grafica exterioară conferă impresia de viteză şi mobilitate, fiind inspirat de Coloana Infinitului a lui Constantin Brâncuşi, sculptorul român ce a legat în mod genial cultura română de cea franceză.

Ca variante de lucru pentru combinaţia de culori, stabilite la nivelul ARF, vă oferim patru opţiuni, care includ culoarea dominantă albastru ciel, ce se potriveşte cu scaunele de la clasa a II-a sau culoarea dominantă grena, asemănătoare scaunelor de la clasa I. Vagonul de clasa I are un element distinctiv faţă de celelalte vagoane.

Pentru podea, ARF optează pentru o imitaţie parchet din lemn nuanţa bej, pentru a spori senzaţia de spaţiu.

Precizăm că detaliile cu privire la configuraţia şi confortul scaunelor sunt încă în analiză cu furnizorul.

În cazul în care optaţi pentru alte variante de culori, vă rugăm să vă exprimaţi preferinţele în cadrul chestionarului la categoriile relevante”, a transmis ARF.

SHARE

URMĂREȘTE-NE PE

Campanii publicitare
    sales banner

Articole Similare