Daniel Cadariu anunță o campanie de 100.000 de euro pentru a promova cu influenceri turismul românesc

Ministrul Turismului, Daniel Cadariu, a anunțat la Dig24 o campanie naţională de promovare a destinaţiilor turistice din România, în valoare de 100.000 de euro. Campania va fi făcută cu ajutorul influencerilor, iar scopul ei este să le arate oamenilor destinații de vacanță interne, în condițiile în care anul acesta românii au cheltuit 6 miliarde de euro pentru vacanțe în străinătate.

El a precizat că ministerul are în pregătire 3 campanii de promovare, iar efectele acestora ar putea deveni vizibile din sezonul următor. „În primul rând, una din aceste acţiuni prevede o achiziţie publică pentru a dezvolta platforma ministerului România.travel. Va fi punctul de plecare a acestei promovări. În paralel, vom apela la acea formă de promovare prin intermediul influencerilor. Suntem în curs de achiziționare a unui contract. Săptămâna aceasta urcăm caietele de sarcini pe SEAP, facem achiziția publică. Agenția de publicitate câștigătoare ne va propune acei influenceri care să fie folosiți”, a explicat Cadariu. Ministrul a spus că valoarea contractului va fi de 100.000 de euro. „Trebuie să ne raportăm la bugetul pe care îl avem şi e un început, având în vedere că cel puţin în ultimii 2 ani de zile, nu s-a făcut nimic pe componenta de promovare”, a mai spus el.

SHARE

URMĂREȘTE-NE PE

Campanii publicitare
    sales banner

Articole Similare