Primaria Municipiului Bucuresti a transmis spre publicare in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP) licitatia privind achizitionarea celor 106 ambulante, destinate dotarii Serviciului de Ambulanta Bucuresti. Termenul limita pentru depunerea ofertelor este 14 mai 2018. Anuntul va fi publicat si in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene.
Conform unui comunicat al PMB, la solicitarea Serviciului de Ambulanta Bucuresti-Ilfov, Municipalitatea urmeaza sa achizitioneze 89 de ambulante de tip B, destinate interventiei de urgenta si transportului medical asistat al pacientilor si 17 ambulante tip C, destinate urgentelor medicale cu prioritate maxima si transportului medical asistat al pacientului.
In functie de gravitatea cazului, ambulantele tip B pot fi utilizate in acordarea primului ajutor calificat sau in acordarea asistentei medicale de urgenta. In dotarea acestora vor exista defibrilator semiautomat sau manual, precum si medicamentele necesare resuscitarii si acordarii asistentei medicale de urgenta.
Referitor la ambulantele de tip C, acestea vor fi dotate cu echipamente, materiale si medicamente de terapie intensiva. Echipajul acestui autovehicul este condus obligatoriu de un medic special pregatit. In categoria ambulantelor de tip C intra si autovehiculele care transporta nou-nascutii aflati in stare critica.
Primarul General, Gabriela Firea: „Asa cum am promis, demaram astazi o noua procedura de achizitie foarte importanta pentru Bucuresti, mai exact cea prin care urmeaza sa fie achizitionate cele 106 ambulante pentru Serviciul de Ambulanta Bucuresti-Ilfov. Consider ca nu este o cheltuiala ci o investitie, in conditiile in care o parte insemnata a parcului auto al Serviciului de Ambulanta este in acest moment depasita. Imi doresc asadar ca aceasta licitatie sa fie finalizata intr-un timp cat mai scurt, astfel incat pacientii sa beneficieze cat mai curand de servicii medicale de urgenta la standarde europene”.
Citește și Ambasadorul Republicii Austria în România a fost primit de către premierul Viorica Dăncilă
Potrivit caietului de sarcini, primele 74 de ambulante urmeaza a fi livrate in primele 7 luni de la semnarea contractului, urmand ca in termen de 12 luni sa fie livrate toate cele 106 ambulante. Ulterior, ambulantele vor fi puse la dispozitia SABIF, ramanand in proprietatea Primariei Municipiului Bucuresti. Garantia acestora, conform caietului de sarcini, este de minimum 4 ani sau 300.000 km, iar mentenanta va fi asigurata de catre furnizor.
- Valoarea estimata a intregului proiect este de 40.039.300 lei fara TVA, sumele necesare fiind cuprinse in totalitate in bugetul pentru anul 2018 al Municipalitatii. Avand in vedere valoarea echipamentelor, aceasta achizitie se incadreaza la procedura de licitatie deschisa on-line cu finalizare prin etapa de licitatie electronica.
Conform aceluiași comunicat, s-a reamintit faptul ca in septembrie 2017, Consiliul General al Municipiului Bucuresti a aprobat hotararea nr. 392/28.09.2017 privind Acordul de principiu pentru achizitionarea ambulantelor pentru Serviciul de Ambulanta Bucuresti-Ilfov, ca urmare a solicitarii facute de aceasta institutie.