Top strategii pentru a îmbunătăți experiența oaspeților unui hotel

Știai că experiențele pe care le trăiesc clienții într-un hotel pot influența semnificativ profiturile și imaginea generală a business-ului? E deja de la sine înțeles că oaspeții au ultimul cuvânt de spus, mai ales în cazul unităților de cazare. Totuși, îmbunătățirea experiențelor poate deveni un proces destul de provocator, chiar și pentru companiile de mari dimensiuni. În lipsa soluțiilor moderne, avantajele nu au cum să-și facă apariția.

https://www.freepik.com/free-photo/hotel-receptionist-work_33141446.htm#query=hotel%20guest&position=0&from_view=search&track=ais

Te întrebi cum poți crea o strategie pe termen lung, pliată în funcție de nevoile clienților? Înainte de toate trebuie să te gândești la aspectele care îți pot încetini activitatea. Descoperă mai jos câteva idei!

Redu timpul de așteptare pentru fiecare process

Poate una dintre cele mai serioase probleme cu care se pot confrunta clienții într-un hotel este timpul prea mare de așteptare, mai ales la check-in si check-out. Nu trebuie să-ți faci griji, totuși. Dacă există un flux constant de oaspeți în hotel poți eficientiza timpul aferent etapelor de lucru prin:

  • Integrarea unui soft hotel – Nimic nu se compară cu eficiența soluțiilor de ultimă generație. Investește într-un soft hotel pentru a elimina erorile umane și a genera rezultatele dorite.
  • Instruirea adecvată a angajaților – Angajații trebuie să fie pregătiți să răspundă prompt solicitărilor oaspeților și să se ocupe rapid de orice fel de probleme pe care le întâmpină. Tocmai de aceea, e indicat să oferi training specializat resurselor umane.
  • Informații clare și actualizate – Furnizează clienților informațiile necesare cu privire la procedurile și serviciile hotelului pentru a evita întrebările sau confuziile care pot întârzia procesele.

Integrează tehnologia pentru a moderniza interacțiunea și facilitățile din cadrul hotelului

Foto: https://www.freepik.com/free-photo/hotel-receptionist-work_33141446.htm#query=hotel%20guest&position=0&from_view=search&track=ais

Automatizarea proceselor interne vine la pachet cu numeroase avantaje, mai ales la nivelul experiențelor trăite de clienți. Printre facilitățile pe care le asigură un soft gestiune hotelieră se numără:

  • Posibilitatea de a efectua plăți online – Simplu, rapid și eficient! Mulți oaspeți aleg flexibilitatea oferită de modalitățile de plată online. Pe lângă ușurința derulării procesului, un soft gestiune hotelieră garantează și gestionarea datelor în condiții optime de siguranță.
  • Monitorizarea corespunzătoare a stocurilor – Ceea ce îți va permite să eviți situația neplăcută a resurselor insuficiente. Poți realimenta la timp, fără a impacta în vreun fel percepția clienților cu privire la calitatea serviciilor oferite.
  • Eliminarea proceselor manuale – Soluțiile digitale performante asigură o bună eficiență operațională, ceea ce elimină din start problemele cauzate de activitățile repetitive.

Oferă servicii extra oaspeților tăi, precum room service sau spații de relaxare

Ca să te poți diferenția de concurență, trebuie să vii cu ceva nou, de impact, care să asigure experiențe personalizate. Iată câteva servicii extra pe care le poți oferi clienților unui hotel:

  • Room service 24/7 – Asigurarea room service-ului non-stop permite oaspeților să comande preparatele preferate direct în cameră, în orice moment al zilei.
  • Meniu special pentru diete – Oferirea unui meniu personalizat pentru dietele vegane, vegetariene sau fără gluten va crește inevitabil numărul oaspeților care aleg serviciile hotelului.
  • Servicii de transfer – Asigurarea unui serviciu de transfer de la/la aeroport sau de la/la stațiile de transport îi va ajuta pe oaspeți să se simtă bine primiți.
  • Servicii de închiriere auto sau biciclete – Ceea ce le va permite clienților să exploreze cu ușurință zona în care se află și să se bucure de experiențe inedite în natură.
  • Servicii de spălătorie și curățătorie chimică – Celor a căror ședere se întinde pe mai multe zile le poți oferi posibilitatea de a-și curăța hainele direct în incinta hotelui. Cu siguranță vor rămâne plăcut impresionați.
  • Servicii de babysitting sau activități pentru copii – Oferirea unor servicii de babysitting sau organizarea de activități pentru copii îi va ajuta pe părinți să se relaxeze și să se bucure de vacanță.

Clienți nemulțumiți și activități neproductive? Nu ezita să iei în considerare strategiile de mai sus! Oaspeții se vor simți apreciați și înțeleși, ceea ce va îmbunătăți atât imaginea generală a companiei, cât și valoarea profiturile încasate.

Sursa: Articol de la partener

SHARE

URMĂREȘTE-NE PE

Campanii publicitare
    sales banner

Articole Similare