Lilian Scripnic (AUR): Aeroportul Internaţional Galaţi-Brăila, un proiect ambițios și mult așteptat, a primit undă verde de la ROMATSA pentru construcție

Deputatul Lilian Scripnic (AUR) anunță că Aeroportul Internaţional Galaţi-Brăila, un proiect ambițios și mult așteptat, a primit undă verde de la ROMATSA pentru construcție. 
  • ”Aeroportul Internaţional Galaţi-Brăila, un proiect ambițios și mult așteptat, a primit undă verde de la ROMATSA pentru construcție.

Cu un design modern, terminalul de pasageri va avea o suprafață desfășurată de 28.500 de mp, iar terminalul cargo va ocupa aproximativ 5.500 de mp. Turnul de control va fi integrat în terminalul de pasageri, oferind o viziune unitară și eficientă. Cu 9 porți de îmbarcare, aeroportul promite să fie un nod important în rețeaua de transport aerian. Pista de decolare și aterizare, având o lungime de 3.500 de metri, va putea găzdui avioane comerciale de diverse dimensiuni, similar cu aeroporturile din Otopeni, Timișoara și Constanța.

Cu toate acestea, în trecut, s-a observat că unele aeroporturi au fost construite mai mult din mândrie regională sau pentru câștiguri electorale, fără un plan de afaceri solid, ceea ce a dus la cheltuirea ineficientă a fondurilor publice.

Este esențial ca astfel de proiecte să fie bine gândite și să aibă la bază studii de fezabilitate riguroase, pentru a asigura că investiția va aduce beneficii reale comunității și economiei locale.

În România, dezvoltarea infrastructurii de transport nu pare să urmeze întotdeauna o strategie pe termen lung și coerentă. În timp ce investițiile în noi aeroporturi pot aduce beneficii economice și de mobilitate, ele ar trebui să fie parte a unei viziuni mai largi care include îmbunătățirea legăturilor cu aeroporturile existente. Acest lucru ar putea reduce costurile și ar crește eficiența, permițând călătorilor să ajungă mai ușor la destinație, indiferent de modul de transport ales.

Este esențial să ne concentrăm pe beneficiile pe termen lung și pe dezvoltarea sustenabilă.

O abordare echilibrată și strategică poate transforma România într-o țară în care infrastructura de transport este la fel de avansată și integrată ca în marile orașe europene”, spune deputatul AUR.

SHARE

URMĂREȘTE-NE PE

Campanii publicitare
    sales banner

Articole Similare